מאנדיי נייט בסקטבול – משחקי יום ב' ב-NBA / גיא רוזן

 

אחרי ליל סופרבול מאכזב למדי,
ה-NBA, על מנת להקל על האוהדים, הם סידרו לנו לילה לא "מטריף חושים" לפחות באותה המידה.
אבל אנחנו עכברי הכדורסל, כמו מיטב החולדות, מסתפקים גם בשאריות,
ויודעים למצוא עניין גם בלילה בו המשחק רק במפגש אחד יש 2 קבוצות שכרגע הן קבוצות פלייאוף.

 

דטרויט פיסטונס (22 – 29) – דנבר נאגטס (37 – 15)
(02:00 לפנות בוקר)
על דטרויט, אין באמת מה להרחיב. הם נראים כמי שמצויים עמוק בתרדמת החורף,
ולכתוב עליהם ועל כדורסל באותו משפט, את זה ככל הנראה נוכל לעשות שוב כאשר יסיימו את ההיברנציה שלהם.
זה משאיר מקום להרחיב על דנבר.
כאשר מדברים על ההנהלות הטובות בליגה,
מדברים על גולדן סטייט (בחירות דראפט נהדרות בדמות קרי, קליי, וגרין. טריידים משני קבוצה, כמו זה ששלח את אליס, והביא את בוגוט. החתמות שוק חופשי כמו אלו של דוראנט וקאזינס),
מדברים על הת'אנדר (בחירות דראפט מהמעלה הראשונה, טריידים מוצלחים, החתמות שוק חופשי מוצלחות),
מדברים על הספרס (לא באמת צריך להרחיב על הקבוצה שלנצח תהיה קבוצת פלייאוף).
אני חושב שהגיע הזמן לדבר על דנבר –
מתוך 11 הקלעים המובילים של הקבוצה, רק אחד הוא החתמת שוק חופשי.
היתר –
כולם בחירות דראפט מוצלחות, או טריידים עוד יותר מוצלחים (לא מהסוג של "נביא את הגבה, נהפוך לקונטנדרים". מהסוג של "מי לפני ידע מי זה וויל בארטון?")
יוקיץ' (בחירה 41 בדראפט), מורי (בחירה 7 בדראפט), האריס (בחירה 19 בדראפט), מאליק ביזלי (בחירה 19 בדראפט), מונטה מוריס (בחירה 51 בדראפט), טורי קרייג (לא נבחר בדראפט, הוחתם במקור על חוזה G ליג/NBA).
לצד בארטון שהגיע בטרייד בעונתו השלישית בליגה (תמורת אפללו ואלונזי גי),
ולצד פלמלי שהגיע במקומו של נורקיץ' (גם הוא בחירת סיבוב שני),
אנחנו מדברים על סגל עמוק בצורה יוצאת דופן, שכמעט וכולו ניבנה בעזרת היכולת של הנאגטס למצוא זהב במקומות נסתרים.
3 שחקנים שנבחרו בסיבוב השני, וכולם שחקנים משמעותיים בליגה?
זה נדיר.
מה שמדהים, זה שלדנבר יש את המאזן הטוב במערב לצד זה של גולדן סטייט,
כאשר הם הקבוצה שסבלה מהכי הרבה פציעות העונה.
אז הנה –
ניצלתי את הבמה לשבח את הנהלת הנאגטס.
נותר רק לקוות שלא ניחסתי את קרנישובס…
הניחוש שלי למשחק הלילה:
אם זה לא היה ברור מספיק לקריאה, מה שנכתב בין השורות –
הנאגטס, גם במשחק חוץ בדטרויט, הפ פייבוריטיים במשחק. ואני מאמין שהם ינצחו הלילה.


(וזה מה שיש לי לומר על הפיסטונס)

 

וושינגטון וויזרדס (22 – 30) – אטלנטה הוקס (17 – 35)
(02:00 לפנות בוקר)


(בתמונה: רמת המשחק של הוויזרדס העונה)

מצד אחד,
לא בשונה מדטרויט, גם וושינגטון נמצאים בעיצומה של שנת חורף עמוקה.
נכון, הם מרחק 2.5 משחקים בלבד מהמקום ה-8 במזרח. אבל זה לא באמת בזכותם. זה יותר בגלל הקריסה של ההיט. זה יותר בגלל שהתחרות על המקום ה-8 היא "לא מי יודע מה".
מהצד השני,
לפני שבועיים הקבוצות נפגשו בוושינגטון, וההוקס לא היו תחרותיים "מי יודע מה" (נגמר 16 הפרש לזכות הוויזרדס).
הניחוש שלי למשחק הלילה:
וושינגטון הם לחלוטין קבוצה של יום עסל יום בסל.
בפעם הקודמת הם ניצחו את ההוקס?
הלילה זה התור של ההפסד
(וישנה גם העובדה שיאנג וקולינס משחקים נהדר לאחרונה)
(כאשר אני לא מנחס אותם…)

 

ברוקלין נטס (28 – 26) – מילוקי באקס (3827 – 13)
(02:30 לפנות בוקר)
המשחק של הלילה.
הנטס הפסידו 3 מ-4 משחקיהם האחרונים,
וזה מובן לחלוטין לאור פציעתו של דינווידי.
אבל גם בהפסדים הם ידעו להישאר תחרותיים –
בהפסד לסלטיקס בבוסטון, הם היו תחרותיים גם ברבע הרביעי.
לספרס הפ הפסידו בסן אנטוניו ב-3 נק' הפרש בלבד.
והלילה?
הלילה הם במשחק ביתי. והנטס, הם מסוגלים בבית לנצח כל קבוצה.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
הבעיה של הנטס היא שהם פוגשים את הקבוצה המאוזנת ביותר בליגה. יש מי (אני, לדוגמה) שיטען שזו (כמעט) הקבוצה החזקה בליגה (והתחרות המשמעותית ביותר לגולדן סטייט).
לבאקס ההגנה החזקה ב-NBA,
לבאקס התקפה טופ 5.
הם יודעים לנצח כאשר יאניס הוא השחקן הדומיננטי בקובצה.
הם לרוב מנצחים כאשר העומס מתחלק בין כל שחקני הקבוצה.
יש לי המון סמפתיה לנטס. מה שהם עושים למרות המכות שהם סופגים פעם אחר פעם, זה מעורר התפעלות.
אבל אלו מילווקי. הם פשוט טובים מדי.
אני אלך עם הקבוצה האורחת.

 

ניו אורלינס פליקנס (23 – 30) – אנידיאנה פייסרס (33 – 19)
(03:00 לפנות בוקר)
2 קבוצות בדרך למטה.
הפליקנס בגלל "פרשת חד גבה".
הפייסרס בגלל פציעתו של אולדיפו (הפסידו 4 מ-5 משחקיהם האחרונים, כולל 4 ברצף)
ועדיין, אין ברירה. צריך לבחור במנצחת במשחק –
אני הולך עם הקבוצה האורחת.
הפליקנס, הם הפסידו 7 מ-9 משחקיהם האחרונים, וקשה להתעלם מהתחושה שהם מחכים לסופה של הטלנובלה, כך שהם יוכלו לפצוח בהתחלה חדשה.

 

 

פיניקס סאנס (11 – 43) – יוסטון רוקטס (30 – 22)
(04:00 לפנות בוקר)
ה-"לא כוחות" של הלילה.
הסאנס מראים סימני שיפור מזעריים לאחרונה (עבורם שיפור זה להפסיד בהפרש "סביל"),
אבל עדיין יש להם את אחת מההגנות הגרועות בליגה.
מול הכוכב ההתקפי מס' 1 ב-NBA,
אני לא רואה איך הם מצליחים לסיים את המשחק עם ניצחון.


(מוקדש לסרבר)

 

סקרמנטו קינגס (27 – 25) – סן אנטוניו ספרס (32 – 22)
(05:00 לפנות בוקר)
המשחק של הלילה 2.0
מצד אחד יש את הספרס. הם רכובים על רצף של 5 ניצחונות רצופים,
אבל הניצחונות הנ"ל, הם לא הגיעו בקלות –
5 הפרש על הפליקנס, 3 על הנטס, 2 על הסאנס.
מי שעשה את ההבדל עבור הספרס, בין ניצחונות דחוקים, להפסדים שיכלו לדרדר את הקבוצה במאבקה על מיקום בצמרת המערב,
הוא אלדרידג'.
ברצף 5 הניצחונות של סן אנטוניו, אלדרידג' קולע 26.4 נק' ב-57.3% ,
וקוטף 12.4 רב', מתוכם 5 בהתקפה.
בכל אחד מ-3 משחקי הניצחון הדחוקים, זו הייתה היכולת שלו ברב' ההתקפה שהכריעה את היריבות.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
סקרמנטו כבר כמעט ואיבדו תקווה, אחרי שמצאו את עצמם נופלים למאזן שלילי שהגיע בעקבות רצף של 4 הפסדים רצופים.
בתקופה האחרונה הם חזרו לעצמם, כאשר הם מנצחים 7 מ-11 משחקיהם האחרונים,
לא מעט בזכות היכולת הנהדרת של באדי הילד שקולע 21.5 נק', 51.1% מהשלוש, בתקופה הנ"ל.
לטעמי, המפתח הלילה זו היכולת של סקרמנטו להתמודד עם היכולת של אלדרידג' בצבע.
לאור הביתיות של סקרמנטו, ולאור היכולת הגבוהה של באגלי לאחרונה (8.4 רב' למשחק, במהלך 11 משחקי סקרמנטו האחרונים,
אני אלך על הפתעה –
ניצחון לקבוצה הביתית.

Subscribe
Notify of
132 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Ziv Panama
Ziv Panama
04/02/2019 18:44:21

Thank you

Berch
Berch
04/02/2019 19:02:20

תענוג של פרוויו גיא
אין על מנדיי נייט בסקטבול
🙂

פאקו
04/02/2019 19:06:32

פריוויו אדיר כהרגלך גיא.

דדי
דדי
04/02/2019 19:07:29

מישהו שעד עכשיו כבר שנתיים פגע בכל מה שקשור ללברון (וגם הלייקרס מאז שהוא שם), צייץ שמירוטיץ׳ או איטוואן מור ״יתאימו״ מאד לקבוצה.
מי יודע מה יהיה, אבל בדרך כלל הוא לא סתם מברבר – אחד החברים הקרובים של לברון.

המשגיח
המשגיח
04/02/2019 19:33:07
Reply to  דדי

אגב, הם באמת מתאימים לשחק ליד לברון. רול פליירס טובים.

שמן טוזה
שמן טוזה
04/02/2019 20:01:45
Reply to  דדי

נודניק עם סיפורי סבתא, יאללה יאללה

ברוך רובין
ברוך רובין
04/02/2019 19:34:25

באדי הילד בכללי בעונת פריצה, הוא קולע ב46% מדהימים מ3 (7.5 זריקות למשחק) הוא יקבל מקס בקיץ בדומה להרבה שחקנים השאלה אם הוא שווה את זה? , הם לדעתי עשו טעות איומה שלא הטרידו את בוגדוביץ שקו אחורי שלו ושל הילד לא מסוגל לעצור קונוס.

ולדי קוגן
ולדי קוגן
04/02/2019 19:52:10

ערב קשוח, אנחנו נכנסים לתקופת הדמדומים של פברואר אפריל. אנחנו חזקים נעבור את זה ותודה לך גיא כמובן

דדי
דדי
04/02/2019 20:09:03

עוד פעם מישהו מאיזה אתר מצייץ על לונזו לסאנס כחלק מטרייד של דייויס, אבל למרות שכבר 4-5 ״מקורות״ שונים דיווחו על זה, אף אחד מהם לא ממש מוכר ואמין.

ולדי קוגן
ולדי קוגן
04/02/2019 20:43:45
Reply to  דדי

לבאר מבסוט שהבן ישאר קל"ב?

דדי
דדי
04/02/2019 20:49:33

אחד מהמקורות האלה טוען שהוא קשור לתכנית הריאליטי על המשפחה, ושהם צריכים להזיז את כל התשתית שלהם לפניקס…

Ljos
Ljos
04/02/2019 20:17:00

בסדר, הבנתי את הרמז.
למילווקי יש מאזן טוב. צריך לקחת אותם ברצינות.
אבל לא צריך להגזים.

א.מנור
א.מנור
04/02/2019 20:42:46

דנבר אוברייטד. סתם בלחץ לנצח משחקים כי הם לוזרים שלא עשו פלייאוף מאז כרמלו. לא עוברים אף קבוצה בסדרה !

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
04/02/2019 21:03:39
Reply to  א.מנור

סתם בלחץ לנצח משחקים כי הם לוזרים שלא עשו פלייאוף מאז כרמלו? כל מה שצריך כדי להיות במאזן שווה לגולדן סטייט, ועוד כקבוצה במערב, זה להיות לוזר שלא עשה פלייאוף כמה שנים? תחפור את א.מנור האמיתי מהקבר ובמצבו הנוכחי הוא כנראה יכתוב משהו פחות מטומטם.

יוסי
יוסי
04/02/2019 21:07:10

שיעבור כבר הדד ליין , שדיוויס ישאר עד הקיץ ואז נחפש לו טרייד , שדאמפ יעשה רק דבר אחד נכון וזה לא לעשות כלום עכשיו .
לא מבין למה לא מחפשים טרייד לג'רו , יש לו שווי מצויין ויכול לשדרג הרבה קבוצות

Ljos
Ljos
04/02/2019 23:07:10
Reply to  יוסי

כמעט הפחדת אותי, חשבתי שסוף העולם הגיע, יוסי אומר שצריך לחכות עם טרייד?
הרגעת אותי במשפט השני.

חתוליו
חתוליו
04/02/2019 21:14:06

יש לי הרגשה שהכוכבים יסתדר הערב בדיוק במערך הנכון ושהארדן יפגיז שיא מדהים על פיניקס בסגנון משחק ה81 של קובי

לידיעת הציבור
לידיעת הציבור
04/02/2019 21:15:13

Il 266` vescovo di Roma e la chiesa "cattolica", il papa francesco è Ebreo e fa parte alla societá segreta chiamata gl'illuminati

Jorge, ti auguro di bruciare nell'inferno

john
john
04/02/2019 21:24:51

Una società segreta di cui tutti parlano, non è affatto una società segreta …

john
john
04/02/2019 21:21:13

פריוויו נהדר גיא!

לידיעת הציבור
לידיעת הציבור
04/02/2019 21:25:42

The "CIA" is conspiring to "assassin" my father, GG

דדי
דדי
04/02/2019 21:36:11

Several years too late

דדי
דדי
04/02/2019 21:41:14

אולי זה לא אומר כלום ושום דבר לא יקרה, אבל הציוצים האחרונים של ווג׳ ושאמס תואמים בדיוק נרטיב של טרייד שעומד לקרות של דייויס ללייקרס.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
04/02/2019 21:44:00

פריוויו מעולה, מכניס חיים לערב פושר

דדי
דדי
04/02/2019 21:44:12

ועכשיו אחד המצייצים האמינים טוען שהדיל סגור.
להחזיק אצבעות לייקרים…

אור
אור
04/02/2019 21:50:14
Reply to  דדי

יאללה שייגמר כבר ונגלה באיזה מחיר. את מי יחתימו אם יעברו 4+ שחקנים?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
04/02/2019 22:52:31

מה עם הנהלת הסלטיקס בין ההנהלות הטובות ביותר עם בחירות הדראפט המוצלחות והטריידים הטובים וההחתמות המשובחות (שזה שאחת מהן נפצעה קשה זה סיפור אחר לגמרי) שהיו הטובות ביותר שיכולים היו להשיג באותו הזמן.

דדי
דדי
04/02/2019 22:57:06

אז אתה באופן כללי בעניין של אשליות, לא רק בעניין האמונה…
טוב לא נפלתי מהכסא מהתדהמה.

אסף
אסף
04/02/2019 23:05:09

גיא הפריוויו נהדר, הרבה יותר מעניין מליל השממה שלפנינו מבחינת המשחקים. דדי אוהדי הלייקרס (ביניהם אני) עוד רגע מקבלים נמק מלהחזיק אצבעות שהגבה יגיע. רק עושה רושם שהמחיר הולך להיות גבוה מאוד. אם אני דמפס לא סוגר את זה על פחות מאינגרם,קוזמה, זובאק ולונזו/הארט+ בחירות.
הלייקרס עושה רושם כל כך לחוצים לא לפספס אותו שישלמו בערך כל מחיר

שחר התל אביבי
שחר התל אביבי
04/02/2019 23:17:16
Reply to  אסף

זה יהיה מחיר גבוה, אבל יהיה שינוי אסטרטגי לטובה בלייקרס. עם לברון ודייויס הם יהפכו למגנט לסופרסטאר הבא, קיירי ינסה להיות זה שינצח במירוץ בקיץ להצטרף אליהם. ובטרייד עוד יש סיכוי שהם יקבלו עוד מישהו בשביל להשוות את המשכורות, נניח הולידיי. בחירות הם לא צריכים, כי החלון של לברון הוא 3 שנים ואין זמן לפתח בחירות דראפט.
ניו אורלינס גם ישתדרגו, עם דייויס לא עשו הרבה, כי הוא לא מתאים כמוביל אלא כמספר 2 בהררכיה. הם יקבלו המון נכסים וכשרון, יהיו כמו הקליפרס עם סגל טוב של 8-10 שחקנים

דדי
דדי
04/02/2019 23:21:10
Reply to  אסף

זובאק לא נמצא בשמועות האחרונות (והארט מעולם לא היה).
כנראה שהורידו את זןבאק כי לוקחים את החוזה של סולומון היל ונותנים עוד בחירה.

ווג׳ מתחיל קצת להדביק פערים ולנסות לתקן את המבוכה מהסתירה בין מה שקורה עכשיו לדיווחים שלו מהימים האחרונים.

דור
דור
04/02/2019 23:20:40

הדיבור כרגע הוא על לונזו, אינגראם, קוזמה, רונדו, ביסלי, סטיפנסון , שתי בחירות סיבוב ראשון ולקחת את החוזה של הילד.
טרייד מזעזע לייקרס לדעתי. מג'יק מת להביא את דיוויס, אבל לא ככה.
תיהיה בכייה לדורות , אם זה המצב, והלוואי ואני טועה.

שחר התל אביבי
שחר התל אביבי
04/02/2019 23:28:49
Reply to  דור

לשלם פחות זה תמיד טוב, אבל עם לברון ודייויס הם יבנו קבוצה שתתחרה על האליפות אחרי הקיץ הקרוב.
לפי המחיר שאתה מציין, רק קוזמה ואולי לונזו הם שחקנים משמעותיים. הם משאירים אצלם את זובאק, הארט ופופ ויש גם את מגי, צ'נדלר, היל ועוד. עם עליית הילוך של לברון בפלייאוף הם ברמה של יוסטון/אוק'/דנבר.
ובשנה הבאה יעברו אותם, כי המאסה הקריטית לבנות קונטנדרית כבר תהיה שם

דור
דור
04/02/2019 23:32:46

עם מה? לברון בן 35, דיוויס ושחקן בין 20-30 מיל ? כמו מידלטון?
לא רואה אותם יותר טובים מהלוחמים, בהנחה שדוראנט נשאר.
והחלון שלהם הוא גג שנתיים(לא כולל השנה).
וזה בהנחה שאחד מהם לא נפצע. הייתי נותן להם גג 20% לזכות במשך זמן הזה, ואז? לבנות סביב AD (אם בכלל ישאר) ולהיות פליקנס 2.

שחר התל אביבי
שחר התל אביבי
04/02/2019 23:39:51
Reply to  דור

לברון בשנה הבאה עדיין יהיה סופרסטאר טופ 10 בליגה, אם לא טופ 3. דייויס שחקן אדיר משני צידי המגרש וישתף פעולה טוב עם לברון. קיירו וקוואי יתחרו בינהם בקיץ מי מגיע ללייקרס ויתנו הנחה אם צריך. נראה לי שזה יהיה קיירי.
דוראנט וקליי, מסכים איתך שישארו בלוחמים. לברון יקח מהם אליפות אחת כמו שעשה בקליבלנד עם הרבה פחות ממה שיש לו עכשיו.
לברון ימשיך עד גיל 40 בכיף, ועדיין יהיה שחקן חזק, דייויס והסופרסטאר הנוסף יובילו. זה התסריט האופטימי 🙂 (ואני לא אוהד לייקרס). נראה לי שלשם הדברים הולכים פחות או יותר. רק צריך שדייויס יגיע, אחרת אין מאסה קריטית למשוך עוד שחקנים שיגיעו בהנחה בשביל טבעת

דור
דור
04/02/2019 23:50:38

מסכים שזה התסריט האופטימיות(למרות שקשה לי להאמין שקיירי או קוואי יעשו הנחה).
אבל שוב, קל להתעלם מתמרורי ההזהרה ולהחליט שזה יקרה.
ולהרון לקח אליפות אחת לקבוצה בלי דוראנט, ובלי קאזינס.
קל לאנשים לפנטז על דיוויס ולברון, לטעמי, זה לא מספיק.
שוב, הלוואי ואני טועה ויקחו אליפות.

מנחם לס
מנחם לס
04/02/2019 23:36:01

אם ברוקלין מנצחת את מילווקי זוהי שבירת קרח מצויינת (ורצינית ביותר!).

יואב
יואב
04/02/2019 23:36:10

מחיר גבוה מצד שני עם דוויס יהיה אפשר למשוך עוד סופרסטאר בקיץ

מנחם לס
מנחם לס
04/02/2019 23:37:16

תודה גיא. איורים מחיים נפש

דדי
דדי
04/02/2019 23:37:23

עכשיו כבר מפרטים שהלייקרס יעשו סטרץ׳ לסולומון היל (שזה נושא לזמן אחר אם זו החלטה נכונה).

זו כבר רמת פירוט של טרייד סגור.

Dor
Dor
04/02/2019 23:37:45

תודה גיא על פריוויו מצוין כרגיל. הערה אחת קטנה בנוגע לסופרלטיבים שהרעפת על הנהלת הנאגטס שרק השנה, כנראה, תראה את הפלייאוף מהצד הנכון. אף אחד לא ידע כמה טוב יוקיץ יהיה ולכן מדובר פשוט במזל ולא יותר מכך. בלעדיו, הנאגטס לא בפלייאוף אפילו במזרח… כל מה שמסביב ליוקיץ, עם כל הכבוד לבארטון.. הם בעיקר שחקנים בינוניים, מי יותר מי פחות, ולכן להציג את המצב כ״הצלחה״ של ההנהלה זה לא ממש נכון. ושאלה אחרונה לסיום- מישהו באמת מוכן לשים את הכסף שלו על הנאגטס מול OKC, הספרס, הרוקטס או אפילו פורטלנד, שלא לדבר על הקאפקייקס?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/02/2019 23:51:50

כיועץ מו"מ חיצוני של הפליקנס, המלצתי בשבוע האחרון עומדת בסימן "מקשיחים עמדות" :
.
לונזו
קוזמה
אינגראם
הארט
זובאק
ואגנר
צבי
רונדו
מקגי
סטנפנסון
KCP
3 בחירות דראפט סיבוב ראשון
.
תמורת : אנטוני דיוויס, סלומון היל, טים פרייזר.

דדי
דדי
04/02/2019 23:52:09

שום טרייד לא סגור עד שהוא סגור, אבל זה יהיה כבר ברמה של קומדיה אם אחרי כל מה שקורה היום לא יהיה טרייד.

Hoop Central
@TheHoopCentral
Lonzo Ball removed the Lakers from his bio👀

533
11:45 PM – Feb 4, 2019
313 people are talking about this

דור
דור
04/02/2019 23:55:53

אין דיל. דאמפ הולך על טייטום בקיץ.
או שהוא סתם מנסה לחלוב יותר מהלייקרס(מה נשאר?!).

דדי
דדי
04/02/2019 23:57:59

Ohm Youngmisuk

@NotoriousOHM
LaVar Ball tells ESPN that if Lonzo Ball is traded, he wants his son to go to Phoenix: “We want to be in LA. But if he’s traded, I don’t want Lonzo in New Orleans. Phoenix is the best fit for him. And I am going to speak it into existence.”

69
11:54 PM – Feb 4, 2019

זה הכתב של espn שמסקר כמעט תמיד אך ורק את הלייקרס.
הוא נמצא היום בפניקס.

יואב
יואב
05/02/2019 0:07:57
Reply to  דדי

מה זה אומר טרייד משולש?
מה האינטרס של הפליקנס?

Fran g
Fran g
05/02/2019 0:34:05
Reply to  יואב

בחירה סיבוב ראשון של פיניקס אני מניח, גם ככה הם לא יכולים לקבל כלכך הרבה שחקנים לרוסטר באמצע עונה

חזיר יבלות
חזיר יבלות
05/02/2019 0:26:19

אחלה גיא שבעולם. נורקיץ' היה בחירת סיבוב ראשון

מלובני
מלובני
05/02/2019 0:29:52

בול-בוקר- אייטון יכול להיות שלישיה מעניינית בפיניקס( לאדע מה מדברים שם בכלל בטרייד אבל , נראה לי גיא יהיה מרוצה סה"כ)

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/02/2019 0:32:19

Shams Charania

Sources tell @TheAthleticNBA @WatchStadium it's four-team list for Davis — with inclusion of the Clippers and Bucks along with previous teams (Lakers, Knicks). The Knicks are unlikely, however, after moving Kristaps Porzingis to Dallas.

אפלטון
אפלטון
05/02/2019 1:17:08

אין דיל בעולם שיהיה יותר מדי ללייקרס כדי לקחת את דייויס.
שנייה אחרי הטרייד יגיעו מתיוז ודיאנדרה בביי אאוט ואז עוד כמה ווטרנים ולברון שוב מרכיב קונטנדרית.
עושה צחוק מהליגה.
רק נשאר לקוות שדמפס יעשה פרנציפ וכל בעלי הליגה יתקשרו לבעלים של ניואורלינס ויתחננו שלא יכנע לדרישות.
פשוט מאוס מה שהשחקנים הבכירים עושים בשנתיים שלוש האחרונות.
ועוד לונזו אומר שהוא לא ישחק בניואורלינס. פחח
אם אני דמפס אני אומר לדייוויס שישחק עד סיום החוזה או שלא ישחק עד 2020.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/02/2019 1:36:56
Reply to  אפלטון

אני דווקא אשמח לראות את זה קורה,
בתנאי שזה באמת יהיה הכל כולל הכל,או לפחות קרוב למה שציינתי בדרישות למעלה.
.
אם הטרייד יעשה עם תום הדד ליין, העונה הנוכחית אבודה. דיאנדרה בביי אאוט לא מפחיד אותי.
.
מתישהו, הפלקינס יהיו חייבים לעשות את הטרייד הזה.
הייתי שמח אם דמפס היה מחזיק אותו עד תום הטרייד דד ליין של העונה הבאה, אבל זה לא ריאלי.
.
הסנריו הכי טוב וריאלי, החזקה של דיוויס עד סוף העונה, צירוף קבוצות למו"מ, והמשך המו"מ מהמקום בו נפסק.
.
אחריי שבריידי מסיים עם הקוניאק והקונפטי,
אני מקווה ש איינג' ישחיל אותו לאנטוראז' של קיירי,
שהקונספירטור האינדיאני ידע את ההבדל בין GOAT ל SCAPEGOAT.
.
מקצועית הטרייד הזה לא מפחיד אותי בכלל,
אבל אני יודע מה סילבר והליגה מסוגלים לעשות עם פחות חלקים, בשוק הרבה יותר קטן.
זו הבעיה האמיתית.

אפלטון
אפלטון
05/02/2019 1:56:19

הבעיה לא מקצועית אלא הבדיחה ששחקנים בכירים עושים מהקבוצות.
בתור אוהד קבוצה שנים ולא רוכב על עגלה של קבוצה להשכרה או שחקן זה או אחר, הליגה הופכת לבדיחה עם כל שנה שעוברת.
חייב להגיד שאני מוצא את עצמי מתעב את לברון וכל מה שהוא עושה מהליגה יותר ויותר. כמה שאני מעריך אותו כשחקן, מבחינת מורשת, הוא ודוראנט פשוט הרסו את הליגה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/02/2019 2:11:59
Reply to  אפלטון

לברון הוא רק פיון. מריונטה.
אם הליגה היתה רוצה הוא ממזמן היה חדשות ישנות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
05/02/2019 1:23:56

תודה רבה גיא, פריוויו מדויק ומשעשע להפליא.
מסכים איתך בעניין סקרמנטו-ספרס, הם מהקבוצות הצעירות האלו שגורמות לנו להראות זקנים.

דה שוט
דה שוט
05/02/2019 1:27:31

תודה גיא אחלה פריוויו.
שקוף שפיניקס לוקחת הערב, דו ספרתי

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/02/2019 2:19:29

דטרויט – דנבר
http://bfst.to/watch/nba-7.php

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/02/2019 2:44:21

ברוקלין – מילווקי
http://bfst.to/watch/nba-9.php

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/02/2019 3:06:53

נ"א – אינדי
http://bfst.to/watch/nba-11.php

דדי
דדי
05/02/2019 3:08:50

לא יהיה טרייד הלילה.
היו בלייקרס הרבה רגעים של אופטימיות הערב, אבל התחושה הכללית כרגע היא פסימיות לגבי טרייד עד הדד ליין.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/02/2019 3:22:50
Reply to  דדי

LOL

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
05/02/2019 4:16:58
Reply to  דדי

אל תדאג דדי, דייוויס ישחק בלייקרס, עם לא בשנה הבאה אז כשייגמר החוזה שלו.
בבוסטון הוא לא יהיה ואם כן זו אפיזודה קצרה מאד.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/02/2019 4:23:55

LOLOLOL

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
05/02/2019 4:21:53

יאניס 28/13/6 ב24 דקות וסיאסטה על הספסל.

מדהים לראות שהוא מדורג 40! בליגה בדקות למשחק בממוצע, 4 דקות ממוצע פחות מהארדן,ומפול ג'ורג', וכמעט 3 דקות פחות מקארי ודוראנט.

Benjo
Benjo
05/02/2019 4:23:13

עבירת תוקף ברורה של הארדן על ג'קסון השופטים שורקים ההיפך. אוקובו התחיל פשוט נורא איבודים החטאות.אבל יש המון פוטנציאל ברביעיה של הסאנס. הרכב שחיכיתי לראות הרבה זמן.

גיא רוזן
גיא רוזן
05/02/2019 4:32:50
Reply to  Benjo

ההרכב הזה + רכז אמתי. לזה אני ממתין בקוצר רוח –
למרות שזה משחק צמוד (אייטון מנצל היטב את חסרונו של קפלה),
זה בולט מאוד, החיסרון ברכז אמתי.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
05/02/2019 4:35:49

הייתי מוסיף לזה גם הגנה – לדעתי יכול לא להזיק למשחק של הסאנס
בהזדמנות הזאת תודה על עוד פריוויו נהדר גיא

Benjo
Benjo
05/02/2019 4:51:54

החמישיה הזאת היא אוטומטית חמישית הגנה חזקה יותר. וורן חור שחור הגנה ג'קסון הוא אחד הטובים בקבוצה. כשמלטון משחד אז בכלל

Benjo
Benjo
05/02/2019 4:49:46

אין ספק. יש דיבור חזק על לונזו .. מה דעתך?

גיא רוזן
גיא רוזן
05/02/2019 5:34:44
Reply to  Benjo

אני בעד (תלוי במחיר, כמובן).

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/02/2019 4:24:48

פיניקס – יוסטון
http://bfst.to/watch/nba-13.php

אפלטון
אפלטון
05/02/2019 4:35:19

פיניקס צריכים ללכת פנימה בכל פעם. אין ליוסטון מי שישמור בצבע. אייטון צריך לדפוק היום 30 נק ו12 ריב בלי למצמץ

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
05/02/2019 4:37:07

או ננה או פאריד חייבים להסתפר. עוד מעט יעשו את התרגיל של האחים בלול

Benjo
Benjo
05/02/2019 5:06:37

אחלה מחצית של הסאנס .
רואים שם טביעת אצבע של צוות האימון שמכוון אותם כל אחד לשחק על החוזקות במשחק שלו.
הארדן מקבל שריקות שאף שחקן בליגה לא מקבל . כאילו השופטים מרגישים מחוייבים לשרוק לטובתו.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/02/2019 5:10:35

סקרמנטו – סאן אנטוניו
http://bfst.to/watch/nba-9.php

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/02/2019 5:32:56

קינגס שורפים אותנו משלוש.

זיו
זיו
05/02/2019 5:34:29

לגמרא

zivovivo
zivovivo
05/02/2019 5:37:17
Reply to  זיו

הזדמנות עבורך לראות את מרווין באגלי גדל.
הבחור סטאד סטאד.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/02/2019 5:38:54
Reply to  zivovivo

אני יודע. שמתי עליו עין מהקיץ כשראיתי אותו לראשונה במשחק סרקימיג'

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/02/2019 5:35:47

מצוין. צריך עוד לחץ על 8 SEED.

zivovivo
zivovivo
05/02/2019 5:38:15

אם הם מנצחים את כל משחקי הבית שנשארו בסבב הזה 4
הם יכולים לאיים גם על יותר מ8

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/02/2019 5:39:54
Reply to  zivovivo

תפאדל… וולקאם !

ראס א שטן
ראס א שטן
05/02/2019 5:42:35

הארדן ממשיך יגיע ל50 או לא זו השאלה היחידה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/02/2019 5:54:16

האבורג'יני בלתי נגמר

ראס א שטן
ראס א שטן
05/02/2019 5:54:35
ראס א שטן
ראס א שטן
05/02/2019 5:55:06
ראס א שטן
ראס א שטן
05/02/2019 5:57:03

גיא ברכות רצחת את דנבר 🙂

רצחת גם את יאנג 2 מ13 חח

ופצעת את קולינס 4 מ9

הספק יפה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/02/2019 6:01:19

קללת הרשע מכה שנית (not once, not two, not three…)

Benjo
Benjo
05/02/2019 6:03:50

שריקות one direction.
מאיפה דחפו את העבירת תוקף הזאת לג'קסון ובוקר.5 נק לקחו להם הייתי עושה עוד פלגריינט מחאה.

ראס א שטן
ראס א שטן
05/02/2019 6:06:15

לורד אוף דנס מנגב חזק

ראס א שטן
ראס א שטן
05/02/2019 6:08:52

אני לא מבין דבר אחד למה מייקל ברידגס שומר על כוכבי היריבה? הבן אדם אוויר בהגנה בכל דקה שראיתי של פיניקס העונה….

Benjo
Benjo
05/02/2019 6:11:27

לא ראית מספיק. הוא השחקן הגנה הכי טוב שלהם אולי חוץ מג'קסון

ראס א שטן
ראס א שטן
05/02/2019 6:25:24
Reply to  Benjo

אלוהים ישמור אז…מסביר הרבה דברים

Benjo
Benjo
05/02/2019 6:31:44

מה מסביר? זו קבוצה צעירה. אם יצליחו לשמור על ה core שלהם יקרעו את הליגה עוד שנתיים שלוש. הסחקן הכי מבוגר שלהם בהרכב הלילה היה בן 22! מה מסביר??

ראס א שטן
ראס א שטן
05/02/2019 6:35:37
Reply to  Benjo

הם לא יקרעו אף אחד

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/02/2019 6:39:46
Reply to  Benjo

קודם שיקרעו את קרום הבתולין

Benjo
Benjo
05/02/2019 6:43:58
Reply to  Benjo

וואלה שמעון אתה יש לך דעות מוצקות 🙂 נחיה ונראה. אני אומר לך שנתיים שלוש עם רכז נורמלי זו תהיה אחלה קבוצה. מקוה רק שיביאו פוינט גארד שהוא לא רק גארד אלה גם פוינט… בנתיים נראה זה הולך לכיוון של לונזו אני פחות שמח על זה מגיא אבל יש עוד דראפט בקרוב . אם לא יצליחו לשים יד על ציון שיקחו כבר רכז נורמלי. כלומר פוינט (פוינט) גארד. יאללה תהנה בנתיים מהזקן. הבן אדם אילף את כל השופטים בליגה. כל שחקן אחר היה גומר כל משחק עם שתי טכניות על הבכיונים שלו לשופטים…. אצלו ההיפך. יאמר לזכותו. (שחקן מצוין חוץ מזה – או בנוסף לזה…תלוי איך אתה מסתכל על זה)…. 🙂

ראס א שטן
ראס א שטן
05/02/2019 7:39:41
Reply to  Benjo

אחלה קבוצה כן. לקרוע את כולם זה הבדל גדול. יקרעו את כולם אם יבינו שאייטון זה הפרנצייז: שלהם. גיא וגלירי חמים על לונזו לדעתי זה בדיוק מה שירסק אותם. יהיה טוב לאייטון אולי אבל רכז ככ חלש לא רואה שיהפוך אותם למשהו מאיים.

זיו פנמה
זיו פנמה
05/02/2019 6:09:34

לא ברור מה יותר מדהים:
היכולת ההתקפית של הארדן
או
המחדל ההגנתי שהוא מציג

ראס א שטן
ראס א שטן
05/02/2019 6:25:02

גם מסי מציג מחדל הגנתי יש מספיק נגרים שיעשו עבודת נגרות

Ljos
Ljos
05/02/2019 12:39:07

גם טום בריידי נעלם בהגנה.
הגנת הפרימטר של מרק ספיץ ידועה לשמצה.
נדיה קומנץ' לא מסוגלת לשמור על עמוד.
מה הקשר?

ראס א שטן
ראס א שטן
05/02/2019 6:11:21

מביך מביך פיניקס דאבל טים על הארדן והוא פשוט רץ בצד רגיל ומנער את שניהם. ברידגס הזה אין לו הגנה אלמנטרית כולם עובדים אותו בצעד ראשון בלי הטעייה אפילו כאילו זה אמור להתפתח לסטופר ההגנתי של הסאנס?

Benjo
Benjo
05/02/2019 6:28:57

אחלה משחק של הסאנס נהנתי. חיייבים טרייד וורן על רכז שורה ראשונה הגנה משתפרת , בוקר לא יכול לזרוק פעמיים מהשלוש וג'קסון 5 צריל להיות הפוך. ג'קסון יכול להיות סופר סטאר אם יצליח לשפר קליעה (בספק למרות שאין שם בעיה טכנית סטייל לונזו) בכל מקרה נראה לי שקושקוב הבין מצוין מה יש לו ביד ומפעיל אותו יותר ויותר נכון. וורן צריך ללכת כדי שלא תהיה יותר את האופציה הזאת לבוקר. אוברה סבבה של שחקן. . קנת פאריד עצר היום את איטון יצטרך ללמוד להתמודד גם עם סוג כזה של שחקנים. פיניקס עם 30 אסיסטים אהבתי. שריקות פחות חד כיווניות והיה נגמר אחרת. לקבוצה הזאת יש פוטניציאל אדיר.

ראס א שטן
ראס א שטן
05/02/2019 6:35:15
Reply to  Benjo

מתחיל להיראות שחקן גקסון חזר לענף

Benjo
Benjo
05/02/2019 6:44:55

לגמרי .

ראס א שטן
ראס א שטן
05/02/2019 6:34:41

באגלי אש היום

ראס א שטן
ראס א שטן
05/02/2019 6:40:36

באדי מתחיל להיות שחקן גיא צדק

היה איזה מישהו פה בדראפט בלייב שצעק באדי באדי באדי מצחיק להיזכר בזה

Smiley
Smiley
05/02/2019 6:51:49

נהפך להיות קלעי מטורף. מתאים מאוד כשחקן שישי או ליד PG רציני (פוקס הופך לכזה). הבעיה שתהיה דילמה איתוועם בוגדנוביץ' כי אף אחד מהם לא ממש יכול לשחק ב-SF

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/02/2019 6:57:03

באגלי ! וואו !

Benjo
Benjo
05/02/2019 6:57:57

וואו באגלי. מה זה היה הדבר הזה??

Smiley
Smiley
05/02/2019 7:01:53

באגלי עבר את קיר הרוקיז

זיו
זיו
05/02/2019 7:10:48
Reply to  Smiley

הוא לא נגע בו מעולם. התחיל את השנה טוב אבל קבל מעט דקות. אחר כך ישב בחוץ (פציעה)חודש ומאז שחזר הוא האקס פקטור.

Smiley
Smiley
05/02/2019 7:15:51
Reply to  זיו

אני טענתי מהתחלה שאני לא מבין למה הוא מקבל כל כך מעט דקות וביליצ'ה עולה במקומו (עם כל הכבוד לסרבי).
פוקס, באגלי, בוגדנוביץ' -סביבם צריך לבנות את הקבוצה.

אולי להביא בטרייד את וויצ'יביץ' מהמג'יק תמורת החוזה הגמור של רנדולף + (אולי) קולי סטיין
ולחפש SF טוב

זיו
זיו
05/02/2019 7:21:28
Reply to  Smiley

שכחת את מאי באדי!. בתחילת השנה ביליצה היה מעולה וייגר ניסה להכניס את באגלי לאט לעניינים

Smiley
Smiley
05/02/2019 7:24:27
Reply to  זיו

באדי שיפר משמעותית את הקליעה והוא שחקן לגיטימי ואף יותר בליגה (נתן קפיצה ענקית מתחילת הקריירה) אבל אני חושב שעדיף אולי לדוג איתו SF בכיר.
הוא טוב ליד פוקס שמתפתח לאחלה PG, אבל אני לא חושב שהזוג הזה בתוספת לבוגדנוביץ יכול לשחק ביחד ב-NBA. לדעתי גם הילד וגם בוגדנוביץ לא בנויים ל-SF

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/02/2019 7:06:01

בין רגע נהיו קבוצת קלאץ'..

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/02/2019 7:13:37

מרווין באגלי נמר בנגלי !

יוסי
יוסי
05/02/2019 7:15:54

אמרתי עוד מהעונה שעברה שג'קסון הכוכב של פיניקס ולא בוקר ,טרייד של דיוויס עם הלייקרס רק במידה ובול עובר לפיניקס תמורת ג'קסון .
פיניקס צריכה ללכת על מייק קונלי , רכז מצויין בחוזה סביר אפשר להוציא אותו במחיר סביר , בריג'ס וורן , נראה לי די הוגן .
צריכים לחפש 4 לוחם סטייל גרין

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/02/2019 7:17:23
Reply to  יוסי

מה איתך.. אתה עובר בטרייד ?

Smiley
Smiley
05/02/2019 7:17:52
Reply to  יוסי

הרבה דברים אפשר לומר על קונלי – "חוזה סביר" זה לא אחד מהם. החוזה היה טוב אך ורק לגריזליס כי הם היו חייבים להשאיר אותו.

אבל מסכים איתך שזה רעיון לא רע של קונלי לסאנס (ואז זה אומר לשלוח את בול להיות אלביס הבא)

גיא רוזן
גיא רוזן
05/02/2019 7:27:32
Reply to  Smiley

קונלי רכז מצוין. הוא לא מתאים ל-"טיים ליין" של הסאנס. הוא יועיל לקבוצה שצריכה לנצח היום.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/02/2019 7:32:17

אבל ג'ון וול כן ?..

גיא רוזן
גיא רוזן
05/02/2019 7:44:16

קונלי בן 31.
וול בן 28.
.
עכשיו הקונטקסט של ה-"טיים ליין" נהיה הגיוני?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/02/2019 7:53:26

LOL
.
אתה עוד דובק בחוזה הזה ?
.
במקום להודות לי שהצלתי אותך מטעות בסדר גודל של מקדונו בחזקת סרבר,
אתה עוד מדבר איתי על קונטקסט ?
.
הנה הקונטקסט :
חוזה ענק ל 5 שנים, לרכז שלא מפסיק להיפצע, לריב עם חבריו
וכן, לא עומד בטיים ליין שלכם. נקודה.

גיא רוזן
גיא רוזן
05/02/2019 8:11:11

את הדיון על וול ניהלנו בתחילת העונה הנוכחית, בימים בהם לסאנס היה עוד סיכוי לא (שוב) להתחפש לטנק.
זה גם היה לפני שנודע שוול זקוק לניתוח בעקבות פציעה מתמשכת.
.
יהיה מעניין לקרוא פעם מצדך מחשבות על מה "כן", ולא רק מה "לא".
GM שלא עושה דבר, גרוע בדיוק כמו GM שטועה.
.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/02/2019 8:28:54

נראה לי שאתה קצת ממורמר בעניין.
.
א. כבר אז הכוונתי אותכם לטנקינג.
ב. כבר אז הכנסתי את עניין הפציעות, כשיקול..
והפלא ופלא…
ג. נדמה לי שכן נתתי הצעות,
אבל בגלל שאתה חסר סבלנות,
עם האצבע על כפתור הפאניקה,
אתה מפרש זאת כלא לעשות דבר.
.
ובכלל הניסיון להציג אותי כאחד שלא מציע כלום, הוא די פתטי.
.
Gm שלא יודע להודות בטעות שלו.. וכ"ו…

ראס א שטן
ראס א שטן
05/02/2019 14:29:41

קונלי עדיף בהכל על גון וול. לא מתאים לך גיא…

יוסי
יוסי
05/02/2019 7:39:50

הוא מגיע בשביל לעשות סדר ולתת נסיון
המטרה שפיניקס תראה כמו קבוצה עכשיו ולא כמו קבוצת טנקינג עוד שנתיים.

גיא רוזן
גיא רוזן
05/02/2019 7:47:32
Reply to  יוסי

שחקן נהדר קונלי, אין ספק.
השאלה היא האם להביא שחקן מקס בן 31 לשנה וקצת בקבוצה שהאינטרס שלה הוא לא לנצח בקצת שנשאר לשנה הנוכחית?
לטעמי, התשובה היא "לא".

ראס א שטן
ראס א שטן
05/02/2019 12:20:50
Reply to  יוסי

גיא מה רע בקונלי הוא כולה לשנתיים ורבע ואם לא יהיה פצוע מסוגל לדעתי לתת אחלה כדורסל בשנתיים האלו ואחלה סקורר גם.
זה לא שהכסף שלכם מבוזבז ויוצא על משהו אחר…אם דראגיץ לא מגיע בטוח הייתי הולך על קונלי, חונך צעיר ועוש גם הגנה.

לונזו יקבור אתכם אבל שיהיה בהצלחה מאחל לכם אותו. ולא הייתי נותן את גקסון עליו בחיים עם השיפור שהוא מתחיל להראות.

Smiley
Smiley
05/02/2019 7:16:18

הנה פופ שולח את כולם למקלחות